Album foto – Baloane cu aer cald

Dragii mei, de muulta vreme imi doresc sa vizitez Cappadoccia intr-un balon cu aer cald. Am auzit ca este la moda, dar eu am dorinta asta de mai mult timp 😛 Imi intelegeti acum placerea maxima pe care am avut-o cand am creat un album foto pentru un botez cu tema baloane de aer cald?

Bebe Mihai  are de acum un album personalizat si, mai mult decat atat, un album cu poza pe coperta:>

Dimensiune: 21×26 cm, 30 de pagini, spatiu pentru aproximativ 60 de fotografii (fata-verso). Culorile folosite sunt blue, gri, galben. Spatiul destinat fotografiilor sunt individual decorate, iar unele pagini au spatiu special pentru text sau pentru alte fotografii de dimensiuni mai mici.

Leave a Reply

