Album de nunta personalizat

Anul trecut doi prieteni foarte dragi s-au casatorit. Intre timp a venit pe lume si un scump baietel (el deja are un album foto personalizat). Acum a venit timpul ca si cumplul minunat sa aibe propriul album de nunta personalizat. Pentru ca fotografiile sunt asa de reusite, ei fiind atat de frumosi si simpatici, am decis sa nu il decorez foarte tare. Am ales pentru interiori hartie carton neagra pentru a pune in evidenta imaginile si am desenat cu pixul alb cateva figurine care se catara pe munte, ei fiind doi cataratori foarte pasionati. Coperta am lasat-o cat se poate de simpla si am adaugat doua figurile reprezentand doi dinozauri, RAWR in limba dinouzaurilor inseamna TE IUBESC!! (hihi…tot o gluma de-a lor pe care o stiam)

Casa de piatra dragilor! Sa fiti mereu fericiti si sa va iubiti exact ca in ziua nuntii voastre!

Leave a Reply

