Coana mita biciclista…

Tatal meu e biciclist:) Asa a fost sa fie! Nu am avut masina niciodata. In copilarie mergeam la bunici pe bicicleta tatalui meu si mai apoi pe bicicleta proprie. Nu cred ca tata stie cat este de cool in prezent si ca a fi biciclist este un mod de viata acum.

Pentru un astfel de cuplu, mai exact pentru bebelusa lor, Ella, am creat albumul de mai jos. Ca element definitoriu am ales bicicleta, evident, culorile predominante fiind verdele si rozul pal. Bebe nu vine cu barza, vine cu bicicleta!

Dimensiune: 16×22 cm, 20 de pagini, spatiu pentru aproximativ 40 de fotografii.

Leave a Reply

