Album foto – bebe Deliu Luca

Bulinele sunt preferatele mele, sub orice marime si culori, chiar daca albumul este conceput pentru un baietel. Ce, baieteii nu au voie la bulinute multicolore??

Deliu Luca este un baietel adorat si foarte mult asteptat si dorit, tocmai de aceea am ales sa aibe un album foto special. Eu zic ca mi-a iesit. Voi?

Intrucat este un album oferit in dar, i-am facut si o felicitare asortata pentru cele mai sincere ganduri si urari.

La multi ani, Deliu Luca!

Leave a Reply

