Album de nunta – Tentativa de shabby chic – Simplitate

Bine v-am regasit dragilor!

Am revenit din vacanta nu neaparat odihnita cat plina de forte proaspete pentru noi si noi aventuri creative. Azi va las sa va delectati cu un album ce l-am facut acum 2-3 luni pentru o prietena de-a mea. Este dedicat unui cuplu ce au avut o nunta shabby chic. Asa ca m-am chinuit putin sa fie pe placul miresei, care isi dorea ceva simplu, neincarcat si delicat. Am adauga pe prima pagina a albumului o inima din lemn decorata cu tehnica servetelului.

IMG_3197 IMG_3200 IMG_3204 IMG_3205

Leave a Reply

