Papetarie de nunta

Azi m-am plimbat agale pe blogul asta:) si am observat ca am devenit putin cam lenesa aici, si ca am o gramada de modele de invitatii si nu numai, pe care nu am apucat sa le postez.

Azi ne ocupam putin si de papetaria de nunta.

Mai nou mirii au renuntat la obositele si banalele plicuri albe din comert si au devenit mai creativi. Avem tot mai des pe mesele lor, carduri de masa cu numele participantilor, care se transforma dupa miezul noptii in plicuri pentru bani. Sunt colorate, elegante, vii si deloc banale.

Aveti mai jos cateva din ideile mele…evident ca au invitatie de nunta cu care fac pereche.

_MG_2511 IMG_1210 IMG_1216 _MG_2584 _MG_2585 _MG_1991 card de masa rodica

Nu uitati: la o comanda completa la invitatii + papetarie de nunta aveti 25% reducere la numerele de masa si 25% reducere la muniuri.

Leave a Reply

