Invitatie Absolute Elegance

Dupa cum bine observati invitatiile pe care vi le propun cel mai des sunt din categoria elegante, dichisite, glamour. Probabil vin din conceptia mea proprie despre un eveniment de acest calibru. Eu care nu am facut nunta:) dar, ca majoritatea femeilor, visez la ea. 🙂

Invitatia pe care v-o propun azi, dragile mele miresici, este una draga sufletului meu. Este combinatia culorii brute, gri cu albul pur, imaculat al trandafirilor.

Am folosit un carton maro-bej, 220 gr/mp, suprafata cu pigmenti aurii. Am embolsat-o manual in colturi opuse, am adaugat un brau elegant alb si un trandafir alb din pasta polimerica.

Invitatia nu necesita plic.

Dimensiuni: 14,5×15 cm

Invitatia este disponibila si se poate comanda prin mesaj privat.

invitatie abslute elegance invitatie abslute elegance1

Leave a Reply

