Retrospectiva anului 2014 sau cu ce mi-am umplut timpul

retrospectiva-2014

2014, un tablou colorat, parfumat si mai ales diversificat.

Am bucurat proaspete mamici prin albumele foto colorate si atent decorate, am fost partasa la emotia casatoriei si la minunatul moment al botezului, am dansat la nunti, am reintalnit colegi si prieteni vechi si dragi, am depanat amintiri, am descoperit locuri noi, am legat prietenii pe viata, am urcat munti, am colindat paduri, am trait emotii si m-am bucurat nespus. Per ansamblu am avut un an fabulos…si voi continua sa-l fac la fel si pe cel care abia acum incepe.

Sa avem spor in toate, inspiratie si multa putere de creatie.

Pe curand!

Leave a Reply

