Povestea noastra…

Am inceput povestea BrielleMade anul acesta ca un proiect handmade, nu intru in detalii. Versurile melodiei le gasiti voi la Cine sunt si cum comand 😉

logo final 1

Am inceput sa ma joc cu fimo, am facut martisoare pe care le-am facut cadou, apoi le-am vandut. Am prins aripi cand am vazut ca oamenii zambesc si se minuneaza cand le vad. M-am jucat cu hartia realizand albume foto pe care le-am daruit prietenelor mele dragi.

M-am apucat de felicitari si invitatii de nunta si am simtit ca hartia e atractia mea numarul 1. Decupam, pictam, coloram, ardem, mazgalim, lipim, decoram, brodam, legam…Este atat de mare universul acesta incat m-am adancit in el si nu mai vreau sa ies.

Invitatiile de nunta au luat nastere la cererea unei prietene de-a mea care a avut o cerere deosebita, niste invitatii in stil gotic. M-am distrat de minune cautand idei, insa nici una nu ma multumea. Si astfel am inceput de la zero, fara inspiratie de pe internet, sa creez si nu m-am mai putut opri.

Azi am aproximativ 30 modele, fiecare diferita, fiecare deosebita si fiecare la fel de muncita, cu drag si pasiune. Daca rasfoiti paginile blogului meu si va place ceva, nu ezitat sa ma contactati pe email: briellemade@gmail.com, pe facebook  https://www.facebook.com/Briellmade si chiar aici printr-un comment.

Preturi pentru invitatii nu sunt puse on line, deoarece consider ca ma pot modela in functie de cererea voastra,iar impreuna sunt sigura ca vom gasi ceva sa ne fie pe plac. Totusi o sa pregatesc o lista de preturi in curand macar sa aveti o idee.

Povestea voastra de dragoste merita sa fie una deosebita si unica, prin urmare invitatia care anunta implinirea suprema a acestei iubiri TREBUIE sa vorbeasca de la sine, sa spune ea insasi povestea pentru voi si apoi sa o spuneti chiar voi prin zambetele de bucurie de pe fetele voastre. 

Daca vreti o invitatie unica, ce sa-ti fie mila sa o uiti in sertat si apoi sa o pui la maculatura, daca vreti o invitatie care sa duca mai departe imaginea evenimentului ori de care ori o priviti, dar mai ales sa ramana in amintirea invitatilor vostrii, rasfoiti cu grija paginile acestea si sunt sigura ca va veti gasi ALEASA si in materie de invitatie.

Daca aveti in cap invitatia visata dar e greu sa o puneti in aplicare si e si mai greu sa o gasesti gata ambalata, hai sa ne povestim ideile, sa impartasim visele si apoi sa ne apucam de treaba.

Te astept!

THE ONE te asteapta la un click distanta! 

Leave a Reply

