Micul paradis verde-Album foto dedicat lui Raducu

Image

Povestea acestui album incepe intr-o zi importanta de 23 aprilie, Sf. Gheorghe si printre altele si onomastica mea. Primesc un telefon de la 600 km distanta, dintr-un oras lasat in urma, dar niciodata uitat, Timisoara. O prietena draga sufletului meu ma sunase sa ma felicite de ziua numelui si printre altele sa-mi spuna ca doar ce s-a casatori si ca in septembrie (luna aceata ieiiiii) va devenii pt a doua oara mamica. Din avea clipa s-a plantat samanta acestui nou proiect. (nu e chiar nou…mai facusem un album in octombrie 2012 pt o alta prietena care s-a casatorit, a fost un dar de nunta;) ) A durat ceva timp pana a germinat samanta si a incoltit. Din cauza faptului ca nu am intrebat genul bebelusului era greu sa aleg stilul si mai ales culoarea. M-am oprit la verde crud aceasta fiind culoarea preferata a prietenei mele…Cum a iesit ? Eu sunt multumita de el. Mamei i-a dat lacrimile si sper din suflet sa il umple de poze fenomenale cu micutul Raducu.

Pupicii Simi si multumesc ca mi-ai dat ocazia sa creez asa ceva!

P.s: Daca sunteti curiosi sa vedeti toate paginile albumului dati un click aici.

Image

Leave a Reply

