Noi inceputuri…

Se spune ca fiecare fiinta umana are ascuns bine intr-insa un izvor nesecat de imaginatie. Unii oameni au in plus putin mai mult talent, altii depun putin mai multa munca, insa fiecare dintre noi suntem capabili sa cream ceva, sa dam nastere unei idei, unui obiect, unei melodii, unui roman. Ce ne lipseste uneori este tocmai liantul dintre imaginatie si creatie si anume actiunea.

M-am lungit cu introducerea (ca de fiecare data). O data ce ma veti cunoaste, veti observa ca imi place sa scriu mult si kilomentric despre orice 😉 Gasiti detalii aici.

Ma numesc Gabriela Stoica si am inceput sa colind Romania incepand din Blaj, Jud. Alba, am ajuns in Timisoara si de 2 doi ani ma plimb prin Bucuresti. Am inceput activitatea hadmade tarziu, cu toate ca de mica am avut straluciri pe care nimeni nu a stiut sa mi le sustina. Anul acesta, la 28 de ani, dupa un sut in fund dat de marii giganti ai capitalismului, m-am hotarat sa ma intorc la radacini, la ce imi place sa fac si anume sa creez cu mainile mele absolut orice pot.

Asa au luat nastere cercelusii eleganti, cei ghidusii, cei hazlii, cei pt copii. Asa au luat nastere albumele foto handmade (care au fost daruie unor persoane speciale mie), martisoarele pe care le-am vandut cu succes anul acesta, mici obiecte decorate prin diverse tehnici si nu in ultimul rand invitatiile de nunta 100% handmade.

Azi mi-am ales si numele…e destul de greu sa te gandesti la detalii de genul acesta cand ai in cap exact cum trebuie sa arate absolut tot, dar detaliile nu le vezi.

Brielle provine din numele Gabriela, iar in spaniola inseamna stralucitor.

Recunosc ca acest blog are ca scop promovarea obiectelor create de mine, dar in plan secundar imi doresc sa va bucurati de ele, sa va aduca bucurie si stralucire pe fata si de ce nu sa ne impartasim experientele.

Enjoy and have fun!Image

One thought on “Noi inceputuri…

Leave a Reply

